След като вече сте сбъднали мечтата си, да имате свое заведение и вече го управлявате и посрещате своите гости, на него му е нужна "Категоризация".,,Бизнес асистент‘‘ ще Ви помогне и съдейства за категоризирането на Вашия обект. Ние се ангажираме с услугата, от подготовката на документите и консултирането по изискванията на закона, според типа на Вашия обект, до крайното получаване на категоризацията абсолютно с всичко, с което гарантираме Вашето спокойствие. Знаем, че огромната документация Ви е изморила, но най-хубавото тепърва предстои! Доверете се на екипа ни, който бързо и лесно ще извърши това, без да усетите!
Типовете заведения, са: 1. Ресторанти
2. Заведения за бързо обслужване
3. Питейни заведения
4. Кафе – сладкарници
5. Барове
Изискванията към лицата, които заявяват услугата са: 1. Да е юридическо лице
2. Да не е в производства по несъстоятелност или в ликвидация.
3. Има персонал с изискуемото образование и езикова квалификация, като за управленския персонал се изисква и стаж.
Важно за категоризирането на обекта е да се представи документ, удостоверяващ въвеждането в експлоатация т.е. закоността на помещението.
Работата по събиране и подготвяне на всичко необходимо е наша грижа.
Категорията на туристическите обекти е със срок от 5 години, като таксите се внасят при подаване на заявлението.
- до 20 места за сядане – 150 лв
- от 21 до 50 места за сядане – 250 лв
- от 51 до 100 места за сядане – 500 лв
- от 101 до 150 места за сядане - 800 лв
- от 151 до 250 места за сядане – 1200 лв
- от 251 до 300 места за сядане - 1400 лв
- над 300 места за сядане – 2000 лв
Ако желаете с всичко да се ангажираме и да извършим вместо вас, нашият хонорар е 450 лв.
Търговска система Авангард Store 659,00 лв.
Най-продаваният продукт през 2018 г., който предлага уникална цена, лицензирана операционна система и търговски софтуер на Microinvest. Изключително подходящ за хранителни магазини, плод и зеленчук, железария, магазин за домашни потреби.
Microinvest Авангард Store съдържа компютър с предварително инсталирани програмни продукти, монитор, клавиатура с български език и мишка, специално подбрани за максимално ефективна работа в малък и среден търговски обект. Системата е напълно готова за употреба и можете веднага да започнете работа с нея!
Системата съдържа:
1 х Компютър HP Compaq Elite 6200SFF (обновен )
CPU: Intel Core i3 2100 3100Mhz 3MB HDD: 250GB SATA RAM: 4GB DDR3 DVD-RW
1 x Windows 10 Home
1 х Монитор 17“ или 19"** (обновен )
1 х Microinvest Склад Pro или Microinvest Склад Pro Light
1 х Хардуерен лиценз
1 х Мишка - нова;
1 х Стандартна клавиатура с български език - нова
1 х Документация за работа с Microinvest (в електронен вaриант)
Условия за закупуване на пакета:
* Осигурена гаранция за хардуера;
* Софтуерните продукти на Microinvest са без включена безплатна актуализация;
* Microinvest софтуерът може да се ползва само на едно работно място;
* Компютърната конфигурация е според текущата наличност;
Настоящият пакет може да бъде закупен на място в офисите и представителите на Microinvest в гр София.
|
|
|
|
При закупен пакет от нас, получавате 50%
отстъпка на една услуга по избор.