+359 885 000 999

Search our Site

Работата ни е да Ви свършим работа! Осигуряваме документи от Столична община,НАП,НАГ,БАБХ,Агенция Митници и други. Ако нямате време и познания нашия екип от професионалисти ще Ви консултира и ще свърши всичко вместо вас. Извършваме комплексна услуга :

  • Регистрация на дружество (фирма) – 50лв.
  • Намиране и наемане на помещението за търговска дейност – 50% от първия  наем.
  • Продажба и регистрация на фискално устройство (200-300 лв.,в цената е включено 1г. такса към мобилен оператор за пренос на данни към НАП и сервиз за 1 година).
  • Регистрация на обект за търговия с храни към БАБХ -150лв.
  • Регистрация на работно време към Столична община – 150лв.
  • Лиценз за търговия с тютюневи изделия – 300лв.
  • Удостоверение А1 – Безплатна консултация и индивидуална ценова оферта според Вашите нужди.
  • Счетоводно обслужване – 100лв. месечно.
  • Удостоверение за търпимост на незаконна постройка – 500лв.
  • Категоризация на заведение – 250лв.
  • Узаконяване на реклами и подвижни съоръжения пред обекти – 200 лв.

С какво ще сме Ви полезни :

  • Помощ при намирането и избора на помещение.
  • Оценка на риска на вашата бизнес идея и примерни решения на слабите Ви страни в реализирането му

  • Подготовка,входиране на всички документи според дейността до получаване на удостоверение за регистрация.
  • Стартиране на Вашия бизнес успешно и съдействие пред НАП + изготвяне на предложение за работа с наш, ефективен и евтин софтуер или касов апарат.
  • Издаване на удостоверение от БАБХ
  • Издаване Тютюнев лиценз
  • Разрешение за ползване на тротоарно право
  • Узаконяване на рекламни и фирмени табели и надписи
  • Промяна на предназначение на търговски обект
  • Категоризации на обекти
  • Други.Свържете се с нас, за да си бъдем полезни!

Контакти

На всеки въпрос от вас свързан с предлаганите услуги, ние ще Ви консултираме безплатно по телефона.

Свържете се с нас
БИЗНЕС АСИСТЕНТ бул. "Цар Борис III" 215
София 1618, България
И-мейл: businessassistant@abv.bg+359 885 000 999