+359 885 000 999

Search our Site

След като вече сте сбъднали мечтата си, да имате свое заведение и вече го управлявате и посрещате своите гости, на него му е нужна "Категоризация".,,Бизнес асистент‘‘ ще Ви помогне и съдейства за категоризирането на Вашия обект. Ние се ангажираме с услугата, от подготовката на документите и консултирането по изискванията на закона, според типа на Вашия обект, до крайното получаване на категоризацията абсолютно с всичко, с което гарантираме Вашето спокойствие. Знаем, че огромната документация Ви е изморила, но най-хубавото тепърва предстои! Доверете се на екипа ни, който бързо и лесно ще извърши това, без да усетите!

Типовете заведения, са:
1. Ресторанти
2. Заведения за бързо обслужване
3. Питейни заведения
4. Кафе – сладкарници
5. Барове

Изискванията към лицата, които заявяват услугата са:
1. Да е юридическо лице
2. Да не е в производства по несъстоятелност или в ликвидация.
3. Има персонал с изискуемото образование и езикова квалификация, като за управленския персонал се изисква и стаж.
Важно за категоризирането на обекта е да се представи документ, удостоверяващ въвеждането в експлоатация т.е. закоността на помещението.
Работата по събиране и подготвяне на всичко необходимо е наша грижа.
Категорията на туристическите обекти е със срок от 5 години, като таксите се внасят при подаване на заявлението.
- до 20 места за сядане – 150 лв
- от 21 до 50 места за сядане – 250 лв
- от 51 до 100 места за сядане – 500 лв
- от 101 до 150 места за сядане - 800 лв
- от 151 до 250 места за сядане – 1200 лв
- от 251 до 300 места за сядане - 1400 лв
- над 300 места за сядане – 2000 лв

Ако желаете с всичко да се ангажираме и да извършим вместо вас, нашият хонорар е 450 лв.      

                                                                                                                                                                                   Търговска система Авангард Store                                659,00 лв.

Най-продаваният продукт през 2018 г., който предлага уникална цена, лицензирана операционна система и търговски софтуер на Microinvest. Изключително подходящ за хранителни магазини, плод и зеленчук, железария, магазин за домашни потреби.

 

Microinvest Авангард Store съдържа компютър с предварително инсталирани програмни продукти, монитор, клавиатура с български език и мишка, специално подбрани за максимално ефективна работа в малък и среден търговски обект. Системата е напълно готова за употреба и можете веднага да започнете работа с нея! 

 

 

Системата съдържа:

1 х Компютър HP Compaq Elite 6200SFF (обновен ) 

CPU:  Intel Core i3 2100 3100Mhz 3MB  
HDD: 250GB SATA
RAM: 4GB DDR3
DVD-RW

1 x Windows 10 Home

1 х Монитор 17“ или 19"** (обновен )

1 х Microinvest Склад Pro или Microinvest Склад Pro Light

1 х Хардуерен лиценз

1 х Мишка - нова;

1 х Стандартна клавиатура с български език - нова

1 х Документация за работа с Microinvest (в електронен вaриант) 

 

 

Условия за закупуване на пакета:

* Осигурена гаранция за хардуера;

* Софтуерните продукти на Microinvest са без включена безплатна актуализация;

* Microinvest софтуерът може да се ползва само на едно работно място;

* Компютърната конфигурация е според текущата наличност;

Настоящият пакет може да бъде закупен на място в офисите и представителите на Microinvest в гр София.

 

При закупен пакет от нас, получавате 50%       
                отстъпка на една услуга по избор.

Контакти

На всеки въпрос от вас свързан с предлаганите услуги, ние ще Ви консултираме безплатно по телефона.

Свържете се с нас
БИЗНЕС АСИСТЕНТ бул. "Цар Борис III" 215
София 1618, България
И-мейл: businessassistant@abv.bg+359 885 000 999