Работата ни е да Ви свършим работа! Осигуряваме документи от Столична община,НАП,НАГ,БАБХ,Агенция Митници и други. Ако нямате време и познания нашия екип от професионалисти ще Ви консултира и ще свърши всичко вместо вас. Извършваме комплексна услуга :
- Регистрация на дружество (фирма) – 450лв.
- Продажба и регистрация на фискално устройство (320лв.,в цената е включено 1г. такса към мобилен оператор за пренос на данни към НАП и сервиз за 1 година).
- Регистрация на обект за търговия с храни към БАБХ и изготвяне на ХАСЕП система - 850лв. за търговски обекти тип "Магазин" и 950 лв. за търговски обекти тип "Заведение".
- Регистрация на работно време към Столична община – 450лв.
- Лиценз за търговия с тютюневи изделия и QR кодове от печатницата на БНБ – 850лв.
- Удостоверение А1 – Безплатна консултация и индивидуална ценова оферта според Вашите нужди.
- Счетоводно обслужване – 150-300лв. месечно.
- Удостоверение за търпимост на незаконна постройка – 3000лв.,с включени такси и работа на специалисти по подготовка и изготвяне на документация.
- Категоризация на заведение – 450лв. + такса, в зависимост от броя на местата.
- Узаконяване на реклами и подвижни съоръжения пред обекти – 850 лв.
С какво ще сме Ви полезни :
- Консултация при избора на помещение.
- Оценка на риска на вашата бизнес идея и примерни решения на слабите Ви страни в реализирането му
- Подготовка,входиране на всички документи според дейността до получаване на удостоверение за регистрация.
- Стартиране на Вашия бизнес успешно и съдействие пред НАП + изготвяне на предложение за работа с наш, ефективен и евтин софтуер или касов апарат.
- Издаване на удостоверение от БАБХ
- Издаване Тютюнев лиценз
- Разрешение за ползване на тротоарно право
- Узаконяване на рекламни и фирмени табели и надписи
- Промяна на предназначение на търговски обект
- Категоризации на обекти
- Други.
Свържете се с нас, за да си бъдем полезни!