Счетоводни услуги
,,Бизнес асистент‘‘ предлага счетоводно обслужване на фирми и физически лица от град София. Екипът ни се състои от опитни и млади счетоводители, отлични експерти в тази област. Предлагаме на нашите клиенти максимално разумна цена за нашите услуги, като тя е съобразена с текущия документооборот и нужди. Наша грижа е да Ви спестим време и средства при воденето на счетоводството. Следим всички промени в законодателството и навреме Ви алармираме за това, новостите и мерките да бъдат спазени така, че Вие да сте изрядни.
Ние предлагаме както абонаментно обслужване, така и еднократни счетоводни услуги.
На нас може да разчитате за всичко свързано с Вашето счетоводство , а при нужда може да Ви представляваме пред НАП и Инспекцията по труда при провеждането на ревизии и проверки, като гарантираме, че Вашият интерес ще бъде максимално защитен.
В месечния абонамент се включва:
- Подготвяне и подаване на документи за Регистрация по закон за данъка върху добавената стойност.
- Класиране, обработка и осчетоводяване на счетоводни документи, както и проверка за съответствие с данъчното, съгласно разпоредбите на българското законодателство.
- Изготвяне и подаване на документи (Справка Декларация и Дневници по ДДС, Интрастат декларация и други декларации) за НАП.
- Изчисляване на дължимите данъци и осигурителни вноски
- Изчисляване на дължимите данъци и осигурителни вноски и изготвяне на платежни нареждания на хартиен носител, а при достъп до банкова сметка – електронно банкиране.
- Изготвяне на Трудови договори, Граждански договори и Договори за управление и контрол.
- Изготвяне на рекапитулации, ведомости и сметки за изплатени суми на физически лица.
- Изготвяне и подаване на справки, декларации и други подобни документи пред НАП, НОИ, БНБ и НСИ, и спазване на срокове.
- Консултиране на клиента по въпроси с данъчното осигурителното законодателство.
- Изготвяне на месечна справка за финансовия резултат на фирмата.
- Подготвяне на документи и представителство при провеждане на проверки, ревизии и одити.
- Годишно счетоводно приключване на фирмата съгласно разпоредбите на българското законодателство.
- Изготвяне и подаване Годишната данъчна декларация на фирмата, Годишните Финансови Отчети на фирмата на НСИ и Агенцията по вписванията.
1.Месечната обработка на счетоводни документи, заплати и осигуровки за фирми нерегистрирани по ДДС е от 80 до 120лв, а на регистрираните по ДДС в зависимост от броя на служителите и документите за обработка от 120 до 320лв, като цените подлежат на договаряне според всеки индивидуален случай.
2.Цени само за годишно счетоводно приключване за фирми без счетоводен абонамент.
- Фирма нерегистрирана по ДДС до 30 документа – 180лв.
- Фирма нерегистрирана по ДДС до 80 документа – 280лв.
- Фирма нерегистрирана по ДДС до 120 документа – 350лв.
- Фирма нерегистрирана по ДДС над 120 документа – по договаряне.
- Търговски Софтуер одобрен от НАП
Описание | START | PRO |
Първоначална инсталация | 0 лв | 0 лв |
Цена на месец при предплащане за 12 месеца | 14,90 лв. | 29,90 лв. |
Цена на месец при предплащане 1 месец | 25,90 лв. | 43,90 лв |
Включено първоначално обучение в нашия офис или дистанционно | да | да |
Поддръжка по телефон | 09.00-21: 00 часа | 09: 00-21: 00 часа |
Подкрепа за електронна поща или чат | да | да |
Импортиране на артикули и контрагенти | да | да |
Първоначална инсталация с приложение за бърза продажба на Windows и Android | да | да |
Фукционалности | ||
Стоки | ||
Брой артикули | неограничен | неограничен |
Артикулни групи | неограничен | неограничен |
Снимка на артикули | да | да |
Ценови правила | да | да |
Съставни артикули | да | да |
Контрагенти | ||
Неограничен брой клиенти | да | да |
Неограничен брой доставчици | да | да |
Отваряне като клиент и доставчик едновременно | да | да |
Автоматично попълване от търговския регистър при възможност | да | да |
Продажби | ||
Продажби по типове документи | да | да |
Генериране на фактура от продажба | да | да |
Издаване на фактура с идентификационен код без подпис и печат | да | да |
Отстъпки на ред (артикул) по време на продажбата | да | да |
Автоматична отстъпка от ценови правила | да | да |
Възможност за въвеждане на цените с / без ДДС по време на продажбата | да | да |
Отстъпка върху цялата операция | да | да |
Възможност за отчитане на разсрочено плащане | да | да |
Печат на стокова разписка в PDF | да | да |
Експорт на продажбите в csv | да | да |
Доставки | ||
Доставка по типове документи | да | да |
Отстъпки на ред (артикул) по време на доставката | да | да |
Възможност за въвеждане на цените с / без ДДС по време на доставката | да | да |
Отстъпка върху цялата операция | да | да |
Възможност за въвеждане на доставката от CSV файла | да | да |
Възможност за отчитане на разсрочено плащане | да | да |
Склад | ||
Доставки | да | да |
Бркуване | да | да |
Ревизия по списък | да | да |
Ревизия артикул по артикул | да | да |
Рекламации от клиент | да | да |
Реклама на доставчика | да | да |
Производство | ||
Производство по рецепта | не | да |
Възможност за промяна на рецепта по време на производството | не | да |
Възможност за добавяне или изхвърляне на продукти по време на производството | не | да |
Производство без предварително създадена рецепта | не | да |
Разпад | не | да |
Справки | ||
Намиране - по артикули, по обекти, за предходен ден | да | да |
Финансови справки | да | да |
Текущ оборот | да | да |
Отворени сметки | да | да |
Приходи, разходи, движение приходи и разходи | да | да |
Вземания и задължения | да | да |
Списък отчети | да | да |
Движение на стоки | да | да |
Срок на годност / партидни номера | да | да |
Дневник Входящ контрол * | да | да |
Ревизии | да | да |
Бракове | да | да |
Прехвърляния | да | да |
Производства | да | да |
Продажби - списък с продажби, по артикул, за период | да | да |
Доставки | да | да |
Ресторант / отворени сметки и маси / работа по маси | не | да |
Опции | ||
Допълнителен обект | 5.00 лв. | 5.00 лв. |
Допълнителна каса / фискално устройство | 5.00 лв. | 5.00 лв. |
Онлайн магазин | 10.00 лв. | 10.00 лв. |
* Опционално за клиенти, които не се ползват от производството и не се движат по партиди в склада. | ||
* Цените са без включено ДДС | ||
** При едногодишен абонамент | За пакет Старт 42% | За пакет Про 32% |
ТЪРГОВСКИ СОФТУЕР ПО НАРЕДБА № Н-18
Система за управление на търговски обекти. Софтуер за автоматизация на производствената и търговската дейност на всяка фирма.
Версия |
Дата |
Цена за 1 раб. място |
3.07.054 |
12.19.2018 |
149,00 EUR |
Софтуер за работа в магазини и ресторанти. Приложението автоматизира работата на касиери, сервитьори, бармани.
Версия |
Дата |
Цена за 1 раб. място |
3.07.066 |
08.10.2018 |
149,00 EUR |
Софтуер за разносна търговия. Прилагането на автоматизацията на работата на мобилните търговци, които са постоянно в движение.
Версия |
Дата |
Цена за 1 раб. място |
3.07.052 |
15.04.2015 |
149,00 EUR |
Автоматична архивираща система за работа със сървъри, която осигурява архивиране на данни за работник и управляващ създател на архив.
Версия |
Дата |
Цена за 1 раб. място |
4.00.058 |
14.06.2018 |
49,00 EUR |
Уеб модул, чрез който можете да достъпите Вашата база данни от всяка точка на света.
Версия |
Дата |
Цена за 1 раб. място |
3.07.035 |
05.04.2017 |
149,00 EUR |
Софтуер за създаване и разпечатване на етикети, които се предлагат бързо и лесно, може да моделира своя, уникален дизайн.
Версия |
Дата |
Цена за 1 раб. място |
3.07.021 |
30.04.2018 |
79,00 EUR |
Софтуер за управление на хотели от всякакъв тип. Система, която обединява всички процеси и служи за оптимизация.
Версия |
Дата |
Цена за 1 раб. място |
1.00.006 |
12.21.2017 |
299,00 EUR |
Съвременна система за управление на магазин, базирана върху платформата Android
Версия |
Дата |
Цена за 1 раб. място |
3.07.001 |
01.10.2013 |
Абонамент |
Авангардно приложение за сканиране и обработка на баркодове и количества на стоки, базирано върху мобилната платформа Android
Версия |
Дата |
Цена за 1 раб. място |
3.07.001 |
01.10.2013 |
Абонамент |
Модерна система, базирана върху мобилната платформа Android, предназначена за оптимизиране на работата на сървърите във всяко отношение.
Версия |
Дата |
Цена за 1 раб. място |
3.07.001 |
05.08.2014 |
Абонамент |
Модул за централизирано управление на мрежа от мобилни търговци, използващи устройства с инсталиран Microinvest Склад Pro Phone
Версия |
Дата |
Цена за 1 раб. място |
3.07.012 |
02.01.2019 |
149,00 EUR |
Продуктът може да бъде използван като интерактивно електронно меню или като работно място в сървъра.
Версия |
Дата |
Цена за 1 раб. място |
3.07.020 |
04.29.2014 |
249,00 EUR |
Софтуер за комплексно управление на дейности в билярд клубове и игрален зали.
Версия |
Дата |
Цена за 1 раб. място |
3.07.015 |
11.01.2017 |
149,00 EUR |
Лесно генериране на операции в Microinvest Склад Pro от баркодове, събрани с терминално устройство тип Data Collector
Версия |
Дата |
Цена за 1 раб. място |
3.07.016 |
13.08.2018 |
79,00 EUR |
Безплатно приложение за разнообразна търговия, предназначена за работа на мобилни устройства с операционна система Windows Phone
Версия |
Дата |
Цена за 1 раб. място |
3.07.011 |
05.10.2015 |
безплатен продукт |
OpenSource софтуер за управление на търговски обекти. Продуктът е безплатен, свободен за изтегляне и ползване и под GPL лиценз.
Версия |
Дата |
Цена за 1 раб. място |
1.15.3.31 |
03.31.2015 |
безплатен продукт |
Софтуер за работа в търговски обекти. За работа както на самостоятелен компютър, така и за работа в мрежа
Версия |
Дата |
Цена за 1 раб. място |
3.81.921 |
06.13.2017 |
безплатен продукт |
Съвременна система за управление на ресторант, базирана върху платформата Android
Версия |
Дата |
Цена за 1 раб. място |
3.07.001 |
01.10.2013 |
Абонамент |
При закупуване на софтуер чрез нас получавате 50% отстъпка от услугата за регистрация на обект в общината.
СЧЕТОВОДЕН СОФТУЕР
Microinvest Делта Про
Счетоводна система с нова архитектура, която се състои от три важни фактора за успех във всяка дейност - бърза, удобна, функционална.
Версия |
Дата |
Цена за 1 раб. място |
1.01.062 |
08.01.2019 |
149,00 EUR |
Microinvest ТРЗ и ЛС Про
Новаторска система за цялостна обработка и контрол на данните за персонала на фирмата.
Версия |
Дата |
Цена за 1 раб. място |
2.00.030 |
30.01.2019 |
149,00 EUR |
Microinvest Invoice Pro
Безплатен продукт за фактуриране от ново поколение, който може да се издаде фактури, дебитни и кредитни известия, проформа фактури.
Версия |
Дата |
Цена за 1 раб. място |
2.00.007 |
15.01.2019 |
безплатен продукт |
Microinvest Темпомат за Android
Безплатен помощник за Вашия Android телефон, който ще се зарежда автоматично, за да се уверите, че всички данъчни събития.
Версия |
Дата |
Цена за 1 раб. място |
3.07.001 |
01.20.2014 |
безплатен продукт |
Microinvest Делта
Гръцка, бърза и много фирмена система за двустранно счетоводство, поддържа всички стандартни счетоводни операции.
Версия |
Дата |
Цена за 1 раб. място |
3.83.926 |
10.18.2018 |
безплатен продукт |
Microinvest Фактура
Безплатна програма за фактуриране. В продукта са включени всички изискуеми атрибути за издаване на различни документи.
Версия |
Дата |
Цена за 1 раб. място |
3.03.921 |
10.18.2018 |
безплатен продукт |
Microinvest ТРЗ и ЛС
Система за поддържане на база данни за личен състав в една фирма, даваща възможност за автоматично начисляване за заплащане на персонала.
Версия |
Дата |
Цена за 1 раб. място |
3.77.926 |
10.18.2018 |
безплатен продукт |
Microinvest FormScript
Система за попълване на банкови платежи. В програмата са въведени често използвани документи и поддържа IBAN на стандарта.
Версия |
Дата |
Цена за 1 раб. място |
4.06.921 |
10.18.2018 |
безплатен продукт |
Microinvest Value
Безплатна многофункционална програма за обработка на ДДС дневници. Програмата е много фирма и може да обслужва неограничен брой предприятия.
Версия |
Дата |
Цена за 1 раб. място |
3.02.921 |
06.13.2017 |
безплатен продукт |
Microinvest Control
Безплатна многофункционална програма за обработка на дневници на РИОКОЗ, действаща в съответствие с българското законодателство.
Версия |
Дата |
Цена за 1 раб. място |
3.01.921 |
06.13.2017 |
безплатен продукт |
Microinvest Прима
Многофункционална програма за езиково счетоводство. Лесна и удобна за употреба, тя съхранява времето и оперативната работа.
Версия |
Дата |
Цена за 1 раб. място |
3.05.921 |
10.18.2018 |
безплатен продукт |
При закупуване на софтуер чрез нас получавате 50% отстъпка от услугата за регистрация на обект в общината.